Chokladask!

Oj, det tog visst längre tid än vad jag tänkt till mitt nästa inlägg... Dagarna har en tendens att skena på ganska fort så här innan jul!! Igår trängdes vi med alldeles för mycket folk när vi skulle inhandla dom sista julklapparna... jisses, vi var inte de enda! Sedan har vi haft Lilljul idag med min far o lillebror(o resten av min familj), som båda jobbar i Trysil i veckorna o inte kommer hem på julafton. Så idag har vi ätit julbord o barnen har fått öppna lite julklappar.... Vilken dag! Å ute så fortsätter snön att vräka ner! Toppen!
Har en liten julklapp till min hästs Lillmatte som jag knåpat ihop under helgen - en chokladask med tillhörande kort.

Det är ju aldrig fel med lite gottis. Papper o dekorationer från Inkywings, stämpel från Stämpelboden.

Stämplarna är från Inkywings o Magnolia. (ursäkta att bildkvalitén inte är den bästa)

Har även gjort klart två skyltar men de ligger på torkning innan de kan fotas! Det får vi se om vi hinner imorgon eller på tisdag. Har även en eller annan julklapp till att pyssla ihop. Phu, tänk att man alltid är ute i så god tid...!! Sedan har jag även DT-alster i Inkywings blogg på tisdag, men där har jag ett par alternativ klara redan, tur är väl det...!

Trevlig kväll!!

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Lim

WOw.. This is beautiful!!!

I love all your card sand projects. Gorgeous.

Hugs,

LIM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0