Julbak o adventsmys!

Vilken lördag vi haft!!! Massor av bak o mys tillsammans. Och sedan avslutade jag o karln eftermiddagen med att göra årets städryck, helt oplanerat! *ler* Så nu är det ommöblerat och omstuvat så man känner knappt igen sig här hemma! Äldsta sonen fick en smärre chock när han kom hem från barnkalaset.. hi, hi.
Gjorde givetvis ett grattiskort som V kunde ha med sig till kalaset!

Lite hÄnglar är väl aldrig fel *flinar*

Baksidan av kortet stämplas med lite "reklam"...

...och insidan med en personlig hälsning!

Vill också passa på att visa min sambos helt fantastiska bondbröd som han bakade idag!
Lär bli fler sånna imorgon... he, he


Imorgon ser jag verkligen (!) fram emot eftermiddagens pysselstund. Jag o Victor ska få en alldeles fantastisk egentid tillsammans då vi ska vara med på Lisas/Inkywings julpyssel för föräldrar o barn! Saknar att ha Victor lite för mig själv ibland. Är så långt mellan gångerna numera... Ska iaf bli skoj! Vi ser fram emot det båda två!

Avslutar med en liten sneakpeak inför morgondagen...

...så glöm inte att titta in på Inkywings blogg imorgon! Då kommer mitt första inlägg som DT! Glöm inte att lämna en kommentar i IW bloggen, det lottas ut många fina vinster imorgon!!!

Trevlig andra advent!

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Julia

Gud vilken mysig blogg måste jag säga! Superfin!

2008-12-08 @ 20:07:09
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0