Julklappar!

Tänk - bara 1 dag kvar! Imorgon är det så äntligen dags för tomtegröt, skinka, sill o nubbe... och så de efterlängtade julklapparna förstårs! Jag tänkte visa de julklappar jag scrappat till mina två svägerskor. Jag har gjort en minnestavla för deras avlidna far, som jag sedan ramat in. En uppskattad present som faktiskt blivit "beställd", men lite överraskning blir det ju ändå när de inte vet hur de kommer att se ut...

Den första LO´n är gjord till Lillasyster och är gjord utav papper från Maja design, thickers o band.

Istället för att skriva något personligt har jag använt mig av en sångtext.

Till Storasyster har jag gjort en LO med papper från MME, 29th Street Spirit, thickers, lite band o brads.

Båda har jag gjort i formatet 24x30 cm, för att få plats i de ramar jag köpt. Sedan är det bara att rama in och slå in i fint julpapper o julklappen är klar!

Så här blev det inramat o klart.

Vill passa på att önska alla kortmakare, scrappare o pysslare (o ni andra med) En Riktigt God Jul!!!

Vi ses snart igen!

. : kram : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0