Levande discokula...

Jaha så har man gjort debuten som levande discokula...! Det var iaf precis så jag kände mig när jag o Lotta red spegelritt på Ungdomssektionens årliga Julshow på ridskolan. *flinar* Iklädda silver- o paljettfrackar, silverlindor, silver- o paljettöverdrag på hjälmarna, sprayglitter... överallt... och som pricken över i: julbelysning i knopparna!! Jisses! Allt detta i ett nedsläckt ridhus, levande ljus o en spotlight. Det var faktiskt jätteskoj! Och det fungerade förvänansvärt bra. Både jag o Lotta var nöjda efteråt, framförallt med hur bra hästarna skötte sig. Det var trots allt inte lite de fick stå ut med idag... *ler* En stor eloge till Lottas mamma Inger som sytt alla våra glittrande attiraljer. Givetvis fick hon ett tackkort designat Scraphorse! *vad annars* Glömde tyvärr fota det i brådskan...
Hittade däremot en gammal LO som jag inte visat tidigare, visar helt enkelt den ist!

LO är gjord i 12*12, trot eller ej! *ler* Stämpelmotiven kommer ifrån Stämpelboden.

Å nu börjar faktiskt längta efter sängen... gäsp...

Godnatt!

. : kram : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0