Present till fröken

Nu i skolavslutning- och jultider så passar det bra med en liten julgåva till Victors skolfröken. Givetvis har vi pysslat ihop en liten present!

Ett julkort och en påse, fylld med lite härligt julgottis är väl inte fel?!

Kortet har jag gjort med min nya Rachell Anne Miller-stämpel som jag fick som pris i Stämpelstafetten av Stämpelgården! Den är såååå fin! Tack! Text-stämpeln är från Inkywings.

Påsen är stämplad med en julgris från hÄnglar och textstämpel från Forma. Å så lite band och granris såklart! *ler*

Vill passa på att visa två härliga bilder på mina underbara pojkar...

Att spegla sig ligger på Topp fem listan just nu. Klart det är kul när det är en sådan snygging där på andra sidan... he, he

I måndags var vi på Julfest i Victors skola. Gissa om det var en stolt sexåring som tågade in i lilla luciatåget... öhm, mamma o pappa var nog ganska stolta också...

Ja nu ska jag ladda för jullunch med jobbet, sedan är det jobb fram till sena kvällen. Hoppas på att lägga in lite nytt pyssel här imorgon! Den som väntar på nåt gott...

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Monicao

Hej du.

vilken söt stämpel du fick. Jag har inte hunnit med att göra kort med min som jag fick därifrån än men det kommer.

jag har gjort från Pysselmyran.

Titta gärna in i min NYA blogg och titta.



Kram PROmaker Monica

2008-12-19 @ 11:40:57
URL: http://scrapparenmonica.blogspot.com/
Postat av: Miss X Jung

vilka fina kort! O superjulig blogg ^^

2008-12-19 @ 22:32:05
URL: http://asianhit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0