Förkyld!!! *snörvel*

Ångrar sååå mitt kaxiga uttalande i bilen på väg till Insjön igår - "Tänk att ingen av oss blivit förkyld ännu, med tanke på hur många som är sjuka" - ...................smart?.......................nej!..................vissa straffar gud på en gång!..............ett par timmar senare var jag däckad. Som en blixt från klarblå himmel. *suck* Tycker inte alls om att vara sjuk. (vem gör det e.g.) Men jag är glad så länge det inte blir värre, än så länge så klarar jag åtminstone av att vara själv med barnen. Vore trist om Anders skulle få lov att stanna hemma bara för att jag är sjuk...
Nog gnällt!! Jag har faktiskt lite pyssel som jag kan visa! Tjoho! *ler*

Denna LO kommer jag att rama in och ge till victors bästis (Simon på bilden) som present - är det tänkt. Har lite problem att hitta en snygg (vit) ram som är 20*20! Har inte hittat nån alls faktiskt. Nån som har några bra tips??

Annars så pysslas det på - trots förkylning - man kan ju aldrig bli för sjuk för att pyssla, eller? Jag väntar otåligt på nästa utmaning i Stämpelstafetten!!! Sen så har jag faktiskt fått en förfrågan om att bli DT! Å vem vill inte det!! Dessutom så känns det sååå rätt att få göra det åt just det här företaget oxå, och det är ju extra kul! Det ska bli jätte, jätte skoj och hedrande att få vara med och jobba med dessa duktiga DT-medlemmar! Så jag sitter och knåpar ihop lite olika DT-saker samtidigt med allt det andra - men dom får jag ju inte visa här ännu *ler*

Funderar på att åka ut till Lisa på pysselkväll på torsdag... om jag blir lite bättre! Skulle behöva fylla på förrådet lite samtidigt!! *he, he* Vi får se hur det blir.

Nej nu ska jag snörvla vidare i cyberspace innan jag bäddar ner mig i soffan med en stor kopp te!

. : kram : .


Kommentarer
Postat av: Monicao

Krya på dig vännen. Jättefin LO du har gjort.

Nu ska jag fixa mitt kort, har inte kommit till pysselhörnan än. Hamnade på bloggrunda.



Monica

2008-11-06 @ 11:08:12
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0