Heja PROmakers!!!

Ja nu är det febril aktivitet på pysselfronten - för nu har STÄMPELSTAFETTEN äntligen börjat! Jag hamnade i ett toppenlag bestående av fem brillianta medarbetare: Monica, HellaBella, Kada, MiaPhu och jag själv - såklart *ler* Vi har börjat bra och utmaning ett är avklarad och vi är redan i slutet av utmaning två. Jätteskoj!
Än så länge får vi såklart inte visa några bidrag här, men det kommer så småningom..
Annars är allting bra; förutom att jag blev knockad av en förkylning igår kväll så nu sitter jag mest och snörvlar *host, host* Lilleman har dessutom varit välldigt dålig i magen en längre tid och sover dåligt på nätterna - vilket oundvikligt ger välldigt trötta föräldrar. Kanske inte konstigt man är förkyld med andra ord...



. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Monicao

Hallå hallå lagpolare.

Skulle bara titta in till dig lite snabbt innan jag beger mig till jobb.



Kram Monica

2008-11-03 @ 14:51:19
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se/
Postat av: Kada

Jaha, välkommen i förkylda klubben då... KRYA PÅ OSS!

Kramiz Kada

2008-11-03 @ 18:07:22
URL: http://webkrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0