Pysselkväll och ridglädje!

Här är det fortfarande förkylt värre, men nu är det nog hostan som är värst. Men ingen förkylning stoppar en pysslande galning *eller hur* så nog tog jag mitt pick o pack och åkte på pysselkväll hos Lisa/Inkywings iaf. Var så otroligt skönt att få komma i väg och bara se något annat än insidan av sitt eget hus *känner mig lite instängd efter en veckas sjukdom* Givetvis så hann jag ju pyssla lite också, även om tempot inte var så högt *ler*

En LO med en härlig bild från Victors 6 års kalas! Vilket toppen gäng det var! I stort sett allt material är faktiskt från Inkywings...

Annars så pysslas det på för fullt, stämpelstaffetten pågår ju som jag sagt tidigare och så "massproducerar" jag välkomstskyltar just nu, många beställningar o blivande julklappar.

Igår "tvingade" jag mig upp på hästen, trots sjukdom, för att rida dressyrlektion. Hade inga större förhoppningar då hon är ganska oriden just nu + att jag inte ridit på hela veckan utan det har min kära o fantastiska hjälpryttare fått sköta! Meeen hon gick så fantastiskt himla jättebra - jag behövde mest sitta o njuta bara! *me like* Så nu är jag jättemotiverad inför nästa vecka - ska bara bli lite friskare först. *kan man få beställa det?*

Nej, nu ska jag fortsätta njuta av våran härliga lördagkväll. Mys på där ute i stugorna!!

. : kram : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0