Flera tävlingsbidrag

Har som sagt jobbat på för fullt för att skapa tävlingsbidrag till Inkywings maratonvecka. Har lyckats knåpa ihop några till, alla är inte fotande ännu men här kommer några...

Valfritt kort med Inkywings stämplar.


Ett kort i en enda färg, förutom vitt och svart. Är inte speciellt nöjd med kortet, men det spelar ju e.g. inte så stor roll så länge jag håller mig till reglerna... *ler snett*

Utmaningen var att skapa en LO med ett stämpelmotiv (ej journaling eller swirlar).

Nästa kort var en teknik utmaning, där antalet papper, motiv, band mm är förbestämt.

Ja det var väl skörden för idag, imorgon kommer det mera!

. : kram : .


Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

oj, vad kreativ du varit! själv är jag glad att jag lyckats få till ett bidrag!

2008-10-09 @ 21:04:13
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0