Papperskraft-mässa

Nu har det varit lite torrt på pysselsidan, det har varit så mycket att stå i så kvällarna har slutat i soffan istället... Men ett julkort till har jag iaf knåpat ihop. Jag är ju löjligt förtjust i snögubbar, så valet av stämpel var inte svårt *ler stort*

På baksidan fick jag äntligen pröva min nya personliga stämpel från Inkywings.



Imorgon bär det av till Göteborg på mässa!!! (Papperskraft) Jag ska följa med Lisa/Inkywings och jobba lite. Ska bli jätteroligt, skoj att få se hur det fungerar från den sidan bordet *ler* Lite shopping ska vi säkert hinna klämma in också.. Hrmm...Tror ni?

Sedan så hade jag tänkt hänga på Inkywings tävling nu under den närmsta veckan. Nu ryker ju visserligen hela helgen, men jag hoppas kunna klämma in några bidrag under nästa vecka iaf.

Tills dess...

. : kram : .


Kommentarer
Postat av: Meli

Jättefina kort, och snögubbestämpeln var så söt.

2008-10-03 @ 20:18:42
URL: http://melisscrapping.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0