Vilken fantastisk kondis jag har!

Har precis varit och tränat med hästen och jag är helt fysiskt slut! Det är skrämmande vilken fantastisk kondis jag har! Att jag inte skäms... Ja, ja, jag får nog se till att komma igång med långpromenaderna igen. Det har liksom varit alldeles för inbjudande att mysa in sig inomhus nu när höstvädret varit blött o kallt.
I helgen så blir det nog inte så mycket pyssel är jag rädd, kanske kan klämma in nån liten sak till innan Inkywings deadline, men vi har 6-års kalas i helgen, så risken finns att det blir trångt med tid. Jag känner visserligen att jag har varit ganska produktiv men vi får se...
Här kommer iaf ett till bidrag

Den här var nog den största utmaningen hitills för mig. Framförallt när det skulle klämmas in 10 (!) stycken knappar!! Och jag som har så svårt för knappar... *phu* Och dessutom så skulle det målas med akrylfärg, och vad bestämmer jag mig för att måla??! Jo, det minsta stämpelmotiv som finns i kollektionen!!! Pilligt? Öööh - Ja-a! Om jag får skylla mig själv? Antar det.. *ler* Men nu är den iaf klar!!
Lägger också in ett födelsedagskort somjag gjorde för ett tag sedan men glömt att ladda upp.

De härliga Magnolia stämplarna.

Baksidan på kortet.


Ja det var väl allt för nu!

. : kram : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0