En härlig dag i skogen!

Vilken härlig ute-helg vi fick! Först lördagen då vi städade ute på gården; klippning, krattning, bort med utemöbler etc. Och sedan en dag i skogen på söndagen; med fiske, matsäck, korvgrillning mm.
Massor av härlig frisk luft, precis vad vi behövde! *ler stort*
Här kommer lite bilder...'

En fantastiskt härlig plats. Vi fick traska en bra bit, men det var det värt!

Nästan hela gänget på bild...

Lite värme och grillade korvar är mums!

En liten fisk fick vi iallafall.. *ler*

Det här är ju toppen, säger lilleman. Massor av kul att pilla på...

Det har blivit en hel del pyssel också, men inget jag har möjlighet att visa här ännu,
utan det får vänta ett tag till. Men den som väntar på nånting gott... *ler*

Igår var jag dessutom hos Lisa/Inkywings (igen), den här gången var det en infokurs
om alla tekniker, verktyg och begrepp som finns inom kortmakeri och scrapping.
Oj, oj, oj, vad mycket det är jag inte vet/kan ännu... Men så kul att det finns så mycket kvar att
pröva och lära sig!! Det var jääteintressant och nyttigt för en nybörjare som mig.

Ha det så gött!

. : kram : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0