Inga hÄnglar idag....

...*suck* idag har hÄnglarna levererats som klubbkit runt om i Sverige, men posten i Leksand prioriterade tydligen inte min leverans... (kan man stämma dom för det *undrar*) Jag som var så otroligt förväntansfull! Blir ju inte bättre av att få se korten på hÄnglars sida... jättefina kort av deras DT`s. Blir så sugen att sätta tänderna i de nya stämplarna.
Jag får helt enkelt hålla tummarna på att jag får dom imorgon istället. Vill ju inte missa chansen att få pyssla med dom i helgen *ler stort*
I övrigt så har jag knåpat ihop en LO till i formatet 8x8. Är inte helt säker på att den är helt klar, men det får bli så här för nu..

Victor på Gotland förra sommaren. Hur tuff som helst.


Nu är det dags att underhålla pojkarna en stund.

. : kram : .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0