Jag kom 2:a..!!!

Nu har resultaten från Stämpelgårdens hösttävling kommit och jag kom 2:a!! Hur glad blev inte jag! Otroligt!
Magnolia stämplarna var tydligen ett poppis bidrag *ler* ,ett vinnande visade det sig också... Här kommer mitt bidrag:

Stämpel från Magnolia, papper från Basic Grey, blommor o blad från Sillen och så lite scrappers floss o några knappar.

Var på lite pyssel o stämpling i lördags kväll, jättetrevligt. Så nu har jag massor av färgläggning att göra *ler* TACK Gittan och Anna! Började även på första julkortet. Här kan ni se en liten tjuvkik...

Den ursöta snögubben är från Inkywings Angie B-stämplar, texten från Magnolia, papper från Basic Grey.

I helgen har jag även hunnit med att tävla dressyr i S-backen. Den här gången tyckte jag faktiskt för ovanlighetensskull att det gick bra, men då tycker inte domaren det... *suck* Jag blir inte riktigt klok på den här sporten, ja,ja, nu är det som det är. Får ladda vidare. Det gick iaf riktigt bra för oss med laget, då vi hamnade på en fin 4:e plats! Skoj!

Ses snart igen!

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: JezzzA

Dina kort du gör är jätte fina!!

2008-10-02 @ 08:24:58
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Grattis till andra platsen :) weii

2008-10-02 @ 08:30:28
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0