Jag vann!!

Tänk vad glad jag var igår när medlemspaketet med Magnolia stämplarna äntligen ramlade ner i brevlådan! (nu väntar jag bara in medlemspaketet med hÄnglar...) Och sen idag när jag kollar in på Stämpelbodens tävling som jag är med i, så inser jag att mitt kort vann!! Fullständigt galet!! *ler stort* I min första tävling och allt...! Jag är så otroligt glad och tacksam... Tänk vad kul! Så nu har jag mer spännande post att vänta på.
Här kommer mitt bidrag till tävlingen: (titta även in på http://stampelbodens.blogg.se/tavling/)

Nallen är från Stämpelboden och färglagd med Promarkers och hjärtat han håller i är gjort av papper från American Crafts.Resterande papper är från Daisy. Tags, flourishes och etiketter är utskrivna från min silhouette.

Insidan på kortet har en personlig hälsning från mig till min "hemliga" vän *ler*

Baksidan på kortet.

Nu hoppas jag att jag får chansen till lite mer pyssel under kvällen. Har några beställningsjobb som väntar...

. : kram : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0