Pyssel och tävlingar

Det har varit en intensiv helg och start på veckan. Helgen bestod av hästtävling hela lördagen - tänk att dressyrtävlingar ska sådan tid - sedan direkt på en jättetrevlig födelsedagsmiddag i Tällberg. Tack Johnny och Malin! På söndagen var det återigen födelsedagsbarn som skulle firas, två 20-åringar - tänk det känns som igår en annan fyllde detsamma :-) - så två kalas...! Myyycket tårta blev det *klagar inte* Lite födelsedgaskort-pyssel klämde jag förstårs in. Bilderna får dock vänta lite, tyvärr.
Till helgen är det återigen tävlingsdags, så vi får se hur mycket tid det blir för annat... Men jag hoppas klämma in lite julkort! På lördag är det iallafall dop så det kortet ska jag knåpa ihop nu i dagarna. Hoppas att jag kan få upp det här på sidan innan helgen!

. : kram : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0