. : bloggodis jakt : .

Normalt sett så jagar jag inte bloggodis, dels för att chansen att vinna är minimal (ja jag vet att chansen inte blir större när man inte är med ;0)) och dels tycker jag inte om när bloginläggen fylls upp med en massa reklam för bloggodis (skulle kunna lösa det så där tjusigt som vissa gör genom att lägga reklamen i högermenyn men har inte orkat ta tag i det ännu). Men den här gången måste jag göra ett undanrag - för kolla in vilket fantastiskt godis Bev har för att fira 200 000 besökare...

Check in this beautiful site!

För övrigt så sitter jag och leker hela kvällarna med Inkywings nya härliga stämplar som släpps till Avesta-mässan nästa helg. Hela 36 nya vackra motiv o texter!! Håll utkik i bloggen i veckan, för den kommer att krylla av nya motiv...  :0)

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Carina

Blir ju så himla nyfiken på alla nya stämplar, jobbigt att behöva vänta till efter mässan. Eller kan det vara så att fröken Ormis måste åka på mässa också.... får klura lite!

2009-04-17 @ 10:24:04
URL: http://ormlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0