. : bra att ha : .

Insåg i helgen att min bra-att-ha korg, som normalt innehåller massor av kort i olika kategorier, börjat sina. Så jag har börjat att fylla på den med lite enklare o neutrala bra-att-ha kort. Här kommer det första:

Har använt mig av papper från MME, spets, blommor från Prima o Papirloftet, cardstock och öljetter och brads.
Scalloped cirkeln är utskuren med sillen.

Sarah Kay-stämpeln "A little help from Margot" är så fantastiskt söt så jag bara dånar! Den är färglagd med Promarkers.

En enkel baksida med min personliga stämpel.

Här skiner fortfarande solen och det är så härligt att kunna vara ute på eftermiddagarna med pojkarna. Det är fortfarande minusgrader på förmiddagarna men snön smälter ändå välldigt fort. Så skönt!
Igår var jag hos Lisa och hjälpte henne att pressa nya stämplar! Det kommer att släppas en massa fina nyheter till Avesta-mässan! De är bara så tjusiga! Ska bli jätteskoj att få sätta tänderna i dom, det är ju snart dags för DT-vecka igen så jag har tänkt att vara lite extra produktiv under påsklovet... :0)

Ni önskas en härlig fortsatt vårdag!

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Maya

Nyyydelig kort,Åsa!!

Lekre farger og nydelig fargelagt!!

Klem fra Maya :)

2009-04-08 @ 00:06:04
URL: http://mayas-hobbyblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0