. : härlig vår : .

Ja här har det varit värsta försommarvärmen idag (och igår) och jag blir så bortskämd... Så här ska man ha det när man har det som sämst!! Vi har fullkomligen bott ute och fått en massa trädgårdsarbete färdigt, vilket känns såååå skönt. Men - trots det fina vädret så är det ändå skönt att få komma in till pysselbordet på kvällen ;0)

Gjort ännu ett kort till bra-att-ha korgen. Denna gång med en av de nya fina hÄnglorna. Kortet går i de för mig lite ovanliga färgerna orange o brun.

En enkel baksida!

Nu hoppas jag på fint o härligt väder imorgon också!!!

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Maya

Åhhh så nydelig kort,Åsa!

Lekre detaljer og så lekkert det ble med brunt og orange!

Nydelig :)

Go`klem fra Maya :)

2009-04-13 @ 12:30:06
URL: http://mayas-hobbyblogg.blogspot.com/
Postat av: Ingrid - Inola

Så där ljuvligt vårväder har vi också haft över helgen och jag har, precis som du, passat på att vara utomhus så mycket som möjligt. Vilket gulligt kort du har gjort, orange är en fin färg!

2009-04-14 @ 15:48:45
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0