. : prinsesskort : .

Vi lyckades faktiskt klämma in en liten snabbpyssel på lördagkvällen efter mässans stängning. Nu hade jag ju inte så värst mycket att pyssla med mig men... det mesta gick ju att köpa eller "låna" ;0) Så ett litet kort fick jag till.
 
Mycket rosa blev det. :0) Prinsesstämpeln är ifrån WOJ´s nya medeltidsserie och inhandlades på mässan, målad med Promarkers. Text- och swirlstämplarna är ifrån Inkywings.

Vill också passa på att tacka Chruss för det jättefina award som hon gett mig! Tusen tack!! *glad* Jag ska fundera en liten stund på vilka jag vill skicka vidare den till, det finns ju sååå många duktiga tjejer o killar där ute...

Och så har jag återigen hittat på ett sånt där fantastiskt blogcandy, och det här får mig verkligen att drägla!!!

Detta fantastiska godis hittar ni hos Debbie--->

. : kram : .


Kommentarer
Postat av: Maya

Sååå nyydelig kort,Åsa!!

Lekkert fargelagt og nydelige detaljer!

Gleder meg til Leksand messen :)

Go`klem fra Maya :)

2009-04-30 @ 09:35:20
URL: http://mayas-hobbyblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0