. : smygpremiär : .

...ger här en liten smygpremiär för en av Inkywings nya stämplar som släpps till Avesta-mässan!

En av mina favorithänglar, den lilla pojken i regnet! Lite enkelt dekorerad med retroblommor, brads och bling. Pojken är färglagd med distresser på 300 g akvarellpapper.

Den nya stämpeln i närbild! Visst är den underbar! Den kommer jag använda MYCKET! :0)

En dekorerad baksida med mina personliga stämpel.

Ser nu fram emot en skön o ledig helg! Hoppas på lite bättre o varmare väder bara, nu har det varit grått o kallt. Brrr. Tänkte svänga förbi Lisa på söndag, då hon har öppet på lagret. Har några ursöta Greeting Farm-stämplar som ligger och väntar på mig.... :0))

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Willea

Åh, så fint kort! Håller med dig om stämpeln - den är redan en av mina favvisar :)

2009-04-19 @ 14:06:32
URL: http://www.willeasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0