. : att utmana sig själv : .

Jag har, som dom flesta andra, vissa favoritfärger som jag tycker om att skapa med. Ibland kan jag känna att jag fastnar lite i dessa färger och behöver en liten puff utanför ramarna. Och för att göra det så utmanade jag mig själv att skapa ett kort i färger som jag normalt inte använder! Svårt! :0)

Jag valde att skapa med utgångsfärgerna svart och lila. Jag tycker normalt väldigt mycket om lila, när jag färglägger motiv, men det är sällan jag gör något annat i lila. Stämplar från Greeting Farm och Stempelglede.

Stämpeln är ifrån kitet "Rain, Snow, Shine" och finns att köpa hos Inkywings. Motivet är färglagt med Promarkers. Blingstenar från Kaiser.

En närbild på blommorna. De blåa är embossade med vit text och sedan utstansade med Retrostansen. De vita blommorna är från Prima.

Blommor från Petaloo och Retrostansen.

Nu ser jag fram emot ett par dagars ledighet och massor av pysselmöjligheter :0)

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Se där ja - snyggt med lila! Jag gillar alla detaljerna på kortet och det är så tjusigt med de stämplade snirklarna i hörnen. Njut av lediga sensommardagar!

2009-08-12 @ 23:33:34
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0