. : en fullspäckad dag : .

Igår hade jag en fantastiskt rolig men intensiv em/kväll då jag kombinerade två av mina intressen hästar och fotografering. Jag och Lisa har fått chansen att genom den lokala Fotoklubben (i Rättvik) vara med och fota på evenemanget Hästliv Siljan. Vi valde att vara med under två clinics som genomfördes under gårdagen. För mig som en glad amatör så var det otroligt skojsigt då det bjöd på många fotografiska utmaningar... Nu har jag letat mig igenom den första delen av alla bilder och tänkte visa några av dom här. Har dock kommit på att jag är i desperat behov av ett bildredigeringsprogram, typ Photoshop eller liknande.... *suck* Blir liksom inte riktigt lika bra utan. Men det får helt enkelt skrivas upp på önskelistan :0)
















Ja det där var några exempel, har ju några 100 till att gå igenom ;0) Får väl återkomma när jag jobbat mig igenom dom också!

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag som trodde du hade Photoshop, vad redigerar du i nu? Du får ju in ditt namn på korten och det är ju JÄTTE-avancerat för mig ivarje fall

2009-08-15 @ 14:30:35
URL: http://ormlund.blogg.se/
Postat av: Chruss

Hjälp...underbara bilder, så hur ska inte resten vara???

går och hämtar en trasa för att torka av tangentbordet och golvet

Du, ett varmt tack för hälsningen i min blogg!

kram

chruss

2009-08-15 @ 16:28:58
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0