. : ännu ett grattiskort : .

Fick en beställning på ett väskkort och för att få lite omväxling så gjorde jag det i grönt istället för rosa ;0)

Härliga gröna färger, nästan lite vårinspirerat...

Blommor från Papirloftet och Inkywings. Har smyckat blommorna med metall och lite organza band och ståltråd.

En liten hälsning till födelsedagsbarnet och så lite söta PB-stämplar.

På baksidan finns min personliga stämpel och lite halvpärlor.

I helgen hoppas jag få klart några bidrag till CC´n, har gjort två men det är några till utmaningar som är lockande... ;0) Vi får se hur mycket jag hinner då vi ska på Melodifestival imorgon em/kväll och så har jag dessutom dragit på mig en rejäl förkylning... vilken jag hoppas inte blir värre!

Ha en skön fredagkväll!

. : kram : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0