. : födelsedagskalender : .

Jag är inte så jättebra på att hålla reda på födelsedagar, för närmaste familjen fungerar det hjälpligt men längre än så räcker inte mitt minne till... ;0) Så efter att vi glömt bort sambons systerdotter nyligen kände jag att det var dags för ett system! Så vad är bättre än BIA´n till det?

Jag har gjort en enkel kalender av 7,5x5 Covers och klätt dom med papper från MME och brun cardstock. Bokstäverna är utskurna med silhouetten i papper från Rusty Pickle.

Kalenderbladen har jag skrivit ut från datorn, numrerade efter antal dagar i månaden. Sedan fyller jag bara i aktuellt namn på rätt datum!

Månadsnamnen har jag tryckt med Adirondack-dynan Espresso och magnetstämplar. 

Imorgon så är det dags för en steg-för-steg beskrivning om hur man gör ett litet minialbum - utan BIA!

. : kram : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0