. : födelsedagskort #3 : .

Japp, jag fortsätter på födelsedagskorten, nästa är till en blivande 6-åring. Så då fick det bli lite draktema och färgrikt.

Stämplar från Stämpelboden, Inkywings och hÄnglar. Draken är färglagd med distresser. Siffran är chipboard från Making memories, färglagd med promarkers och sedan lackad med 3D-lack. Papper från Cloud 9.

Baksidan med min personliga stämpel.

Igår så var jag hemma med mina två sjuka små pojkar. Blev en riktig mysdag med mycket film och spel. Även om det aldrig är skoj att vara sjuk så kan det ibland vara ganska skönt att få vara hemma och rå om de två små...

Här är det lite kram- och mysstund framför barnprogrammen på tv.

Ha en trevlig lördag! Ses imorgon igen....

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Tiggy

Vad tjusigt kort, draken är så söt. :)

2009-02-15 @ 11:19:35
URL: http://www.tiggys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0