. : fotoförvaring : .

Jag fortsätter i kategorin förvaring idag då jag gjort ett album som jag kan förvara mina scrapfoton i. På slutet har jag varit med på fler o fler pysselträffar och då har jag ofta känt att jag skulle vilja få lite mer struktur på mina pågående o framtida scrap-projekt. Och framförallt ett bra sätt att förvara fotografierna på, även hemma vid mitt eget pysselbord.

Jag har använt Teresa Collins Shape Covers som jag klätt med papper från MME, thickers, dymo, organza band, brads, grungeboard, charm, floss och fibers.

Grungeboarden har jag embossat med guld och fäst med brads.

Inuti har jag sedan Teresa Collins pre-punched page protectors och i dessa förvarar jag de fotoprojekt som jag har på gång. Det som är bra med dessa plastmappar är att de rymmer ganska mycket så i de flesta har jag flera kort, och i vissa har jag även bifogat en liten skiss om hur jag tänkt mig att layouten ska se ut!

Så nästa gång jag ska på pysselträff så behöver jag bara ta med mig albumet och stoppa det tillsammans med - allt - det övriga pysslet! Och så slipper jag dessutom I-landsproblemet att ha för *många* kort att välja på när jag väl ska pyssla... :0)

Ses imorgon igen då vi går vidare med nästa BIA-projekt!

. : kram : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0