. : grattiskort #2 : .

Nästa födelsedagskort är gjort i blåa o bruna toner:

Stämplar ifrån Inkywings och Magnolia, färglagd med distresser. Biljetten är från Tim Holtz, filtblommorna från American Crafts, pappersrosen från Inkywings.

Baksidan med min personliga stämpel.

Här har det återigen varit alldeles för många minusgrader. Misstolka mig inte; jag älskar vinter - riktig vinter - och det har vi verkligen haft här! Med besked. Men nu måste jag erkänna att jag börjar längta till värme, sol, shorts och högsommar...

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: marit

Underbara färger!!!

Älskar den kombinationen.



Kram

2009-02-11 @ 23:50:07
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0