. : kusiner o blogcandy : .

Har knåpat ihop en LO om Storebror och hans två kusiner. Tycker korten är så härliga!

Har använt mig av en av Tim Holtz Masker för att göra bakgrunden på papperet och sedan sprayat med Perfect Pearl så att bagrunden glittrar. Svårt att få med den effekten på fotot bara...

En detaljbild på dekorationerna. Snöflingan är av chipboard, målad med akrylfärg och täckt av glitter.

Du har väl inte missat Jennies härliga blogcandy?!

*mums filibaba*

Just nu laddar jag för Nordiska stämpel- och scrapmässan i Göteborg! Lisa har bestämt sig för att vara med med Inkywings och då följer jag gladeligen med!! ;0) Ska bli jätteskoj att få se hur stor mässan eg är, det blir ju första gången för mig... Spännande!

. : kram : .


Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Vad roligt att du kommer med till mässan - då ses vi! Och ja, det är en STOOOR mässa! Så läckert du har dekorerat här inne i bloggen, ser väldigt avancerat ut tycker jag. Man kan kanske få lite konsulthjälp i bloggdesign ;-)

2009-02-24 @ 13:05:51
URL: http://inola.blogg.se/
Postat av: Mikepik

Ååhh vad avis jag blir!! Skulle också så gärna velat åka till mässan men de e tyvärr alldeles för långt att köra..:(

2009-02-24 @ 22:46:15
Postat av: Sara - SaGam

ses snart!

2009-02-26 @ 22:48:22
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0