. : tävlingsbidrag : .

Läste på Hildas Rum om deras tävling Femkampen, vilket jag tyckte lät som ett kul upplägg på tävling, så nu tänkte jag försöka vara med och fullfölja de utmaningar som kommer de fem närmaste veckorna...

Första deltävlingen var scrapbingo. Jag hamnade på att göra en layout med ngt från mitt senaste köp, metalldekoration, dymo och swirl av nåcot slag. Sedan fick man bonuspoäng om man hade med nabbipärlor...

En detaljbild på dekorationerna.

Som bonustävling under veckan skulle så kunde man skicka in ett födelsedagskort. Kortet skulle anpassas för en, eller eg två ;0) , blivande tvåårig tjej...

... syns det att jag precis införskaffat nya retrostansar... ;0) Tänk så löjligt skoj det kan vara att stansa...!
Trasdockan är stämplad direkt på det mönstrade pappret och sedan målad med glittriga målarfärger.
Lite svårt att fota inne i mörkret på kvällen, färgerna blir lite murrigare än vanligt.

Lite inspirerad av veckans vårkänslor kanske.

Har inhandlat lite bra förvaring till mina papper idag, så nu ska jag ägna lördagskvällen till lite sortering :0))

Trevlig helg!

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Camillha

Å vilket fint kort!

2009-03-03 @ 19:55:58
URL: http://himlenrunt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0