. : DT-kalender : .

Har ju nyligen införskaffat mig en BIA (nej, ingen rooosa, en blå :0) så tanken är att jag under min DT-vecka hos Inkywings ska ha BIA-tema. Så nu har här massproducerats diverse olika kalendrar, böcker mm. Och i all den kreativa villervallan ska organisatören Åsa försöka hålla reda på vad för material jag använt på varje projekt...öööhhh... det spårade ur ganska snabbt, med tusen smålappar skräpandes, bortappandes osv. Så - jag fick helt enkelt skapa mig ett system. Och vad är då bättre än att använda den nyförvärvade BIA:n!!?? Så jag slängde ihop en DT-kalender där jag numera skriver ner de alster/projekt jag skapar till Lisa o Inkywings - med vecka,dag,projekt,material osv. Kändes MKT bättre! Nu får vi se hur länge jag är så duktig så jag faktiskt använder den... ;0)


Glöm inte bort BLOGG-GODISET här nedanför! Dragning sker på torsdag kväll :0)

. : kram : .


Kommentarer
Postat av: Daniela/Neliz

Åh vad smart med en DT-kalender! Det skulle jag behöva, för att skriva in alla olika saker jag använder. Smart!! Tack för idén, kanske liftar den lite och då ger jag givetvis cred till dig :)



Kram!

2009-01-15 @ 19:49:36
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0