. : livet går vidare : .

Livet rullar på här hemma! Sambon är inne i en intensiv jobbperiod just nu o är borta en del, så dagarna blir ganska späckade o intensiva, som det kan bli med småbarn hemma! Samtidigt så har vi sköna o härligt mysiga stunder tillsammans. :0) Men det blir ju lite kortare pysselstunder än normalt, ska jag vara ärlig så tryter orken lite också... Men jag har iaf bockat av alla mina DT-jobb som legat på hög, så snart får jag stoppa in de i datorn! :0)

Vill även passa på att flagga för att det är mkt på gång hos Inkywings under veckan: Fina födelsedagserbjudanden i e-butiken, födelsedagstävlingar i tävlingsforumet o kommentarstävling i bloggen!! Oj, oj, oj. Så skynda dit o kika!

Nu ska jag surfa vidare ett varv!

. : kram : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0