. : svampar : .

Eftersom inte jag hållt på med denna fantastiska hobby så länge så har ju inte jag tillgång till alla gamla härliga små hÄnglar, men jag har turen att känna en som har dom allihopa... ;0) (tror jag iaf, eller hur är det eg Lisa?) Så då får man ju passa på att låna lite när man är där, eller hur? Denna med hÄnglasvamparna är så underbart söt så den kommer jag säkert låna flera gånger!

Denna bakgrund har jag gjort själv, precis som den i tidigare inlägget, med samma teknik. Embossat med clear, distressat och stämplat ovanpå det. Har använt stämplar från Tingtura, Magnolia, Easer och Forma Hantverk.

Motivet är färglagt med Promarkers.

Idag har vi fått erfara, återigen, hur fantastiskt roligt och underhållande det kan vara med en blivande tvååring i familjen! Morgonen började med att Lillebror lånade mammas ridhjälm, "för jag vill minsann också följa med å rida!".

Mammas blivande ryttarstjärna! Vaddå lite för stor?! Inte då!

Sedan medans jag förgyllde morgonen med en ridtur så fick Lillebror, tillsammans med pappa och Storebror, besöka grannens bondgård, vilket bara det i sig är ett äventyr. Men den här gången fick han dessutom sitta i traktorn! Och det, mina damer o herrar, är det bästaste o största i HELA världen - enligt Lillebror själv!

Såååå himlans lycklig!!

Liten man i stor traktor...

Så senare på eftermiddagen fick Lillebror avsluta dagen med en ny leksakstraktor i present. Han kommer garanterat somna gott ikväll! :0)

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Carina

Å vart ska den hjälmen med Hugo? (Kan det vara en Charles Owen kanske?)

2009-07-17 @ 17:13:37
URL: http://ormlund.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Inola

Fniss, konstaterar att det här är tredje bloggen jag är inne på i ikväll där det visas ett kort i bruna nyanser. Och jag njuter, för det är min favoritfärg i kortmakeriet! Det här kortet är bara för ljuvligt och du har som vanligt fått till alla detaljer så fint. Ha en fortsatt skön sommar!

2009-07-17 @ 20:06:30
URL: http://inola.blogg.se/
Postat av: Chruss

Läckert Åsa, tycker mycket om dina foton också, små ljuvliga varelser som lyser av lycka!

Ha det gott!

kram

chruss

2009-07-19 @ 12:34:22
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0