. : grattiskort : .

Min bästa väninnas pappa har nyligen fyllt 60 och hade lite partaj på midsommarkvällen. Skapade ett matchande kort till presenten. Presenten var inslagen i jute så det fick bli ett brunt kort, lite vintage-inspirerat!

Har använt stämplar från Inkywings och Easer, Tim Holtz-biljett, chipboard-thickers och minirosor.

Har gått loss med Distressdynorna Antique linen, Tea dye och Walnut stain på bakgrundspapper, stämplar mm. Har dragit med en svamp över motivet för att få det lite slitet och suddigt...

På insidan har jag också använt samma Distressdynor, samt stämpel från Stämpelboden och avslutningsvis lite blingstenar.

Å så baksidan i samma stuk som insidan, här med min personliga stämpel! (ni har väl observerat att det nu finns en liknande personlig stämpel att köpa hos Inkywings...)

Hoppas ni haft en fantastisk midsommarhelg!! Här är vädret toppen och jag hoppas det håller i sig under veckan :0)

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Maya

Hei Åsa :)

Så lekkert kort du har laget!!

Så herlig det motivet der!

Nå er det ikke lenge til vi møtes,og det gleder jeg meg til!!

Snakkes på lørdag (kanskje på fredag?)

Klemmer fra Maya:)

2009-06-22 @ 10:03:40
URL: http://mayas-hobbyblogg.blogspot.com/
Postat av: Sara - SaGam

Hej Åsa,

ett tag sedan jag var här. Du är väldigt kreativ och duktig. Särskilt kul var det att få se din kreativa plats-jag älskar det här med förvaring!

2009-06-22 @ 19:49:35
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0