. : massor av blommor : .

Nu - är äntligen min intensiva period över, och nu hoppas jag att jag ska kunna slappna av, njuta och pyssla mycket mera! Och få umgås med familjen. Det är skoj när det händer mycket men ibland så känns det som det blir för mycket, så mycket att jag knappt hinner med mig själv... Men som sagt, nu går jag snart in på mitt fasta sommarschema, som dessutom inte är heltid, så det känns bra! Nu är det bara det fina vädret som saknas!!! Det har under tre dagar dimpt ner hela 70 mm här hemma... Det har verkligen regnat HELA TIDEN, inte uppehåll en ända stund. Och dessutom har jag fått lov att tillbringa största delen av dagarna ute i detta underbara väder. Suck.
Så det var riktigt skönt att få sätta sig vid pysselbordet en stund igår kväll. Jag har en stor förkärlek för blommor, av alla de slag. Och framförallt att blanda alla sorters blommor, det blir ett sånt härligt liv i korten. Här har jag lekt med flera olika sorter:

Stämpel från Whipper Snapper, bokstäver från QK, blommor från prima, papirloftet och Inkywings.

Swirlarna och mitten på blommorna har jag gjort med Pearlmakern. Detta underbara verktyg! :0)

Stämpelmotivet är färglagt med Promarkers färgerna Cinnamon, Sandstone, Cocoa, Burnt umber, Warm Grey 3, Pastel Pink, Ice grey 1 och Spice.

Så nu ska jag nog pyssla lite till ;0)

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Cathrine/caca

Ett jättegulligt kort! Så mysigt med många olika färger på blommorna.

2009-06-16 @ 18:34:36
URL: http://cacaspyssel.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0