. : snabbpyssel : .

Oj, så här dålig har jag nog aldrig varit på att blogga som den här veckan - lovar bättring - genast ;0) Börjar med ett snabbpyssel. Inspirerades av en utmaning som finns på Scrappiz, nämligen att scrappa ett kort eller en layout på 30 (!) minuter! Alla som känner mig förstår att detta är en riktig utmaning!!! Satte igång äggklockan och började... Först blev jag allmänt jätteförvirrad och visste inte riktigt vad jag skulle börja med, men efter lite eftertanke så plockade jag ut några mönstrade papper och satte igång. Jag småfuskade lite eftersom jag har några stämplade motiv som är halvfärdiga, hud och hår är färglagt, men inte kläderna. Färgla motivet och slängde dit några dekorationer - ja, slängde - för oj vad tiden sprang iväg fort! Ja, så där jättenöjd kan jag inte påstå att jag är, men vad skoj det var :0)

Så här blev slutresultatet! Papper i bruna o blåa toner, blingswirl, primablommor, bling och Tim Holtz biljett.

En detaljbild på blommorna. Löven är QK-dies.

En av mina nya härliga Gorjuss Girls!!! Färglagd med Promarkers.

Imorgon blir det jobb och skolavslutningsfest, men sen hoppas jag på lite mer pyssel. Har sååå många ideer som jag vill börja med! Tills dess...

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Ett alldeles ljuvligt kort och så fint du har målat sen då! Du har verkligen lyckats få till glansen i håret på den lilla tjejen. Hälsningar från ett regnigt Göteborg

2009-06-11 @ 21:47:37
URL: http://inola.blogg.se/
Postat av: Lisa - InkyWings

Gorjuss kort! ;-)



OK, jag kommer förbi dig nästa gång jag ska till Orsa på kurs med Tim Holtz. :-) Se till att du inte sover bara.... hehe.



Vi måste boka in lite pyssel snart - visst?

2009-06-12 @ 16:06:44
URL: http://lisainkywings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0