. : bonustävling : .

Här är bidraget till bonustävlingen i femkampen, där man skulle ha med fem olika detaljer:

Papper från Kaiser, stämpel från Tingtura.

Själv är jag bara lite seg idag. Jag o Storebror hade laddat för myskväll i soffan, då han skulle få vara uppe länge för att se på Melodifestivalen... ack så fel vi hade! Vi fick spendera hela kvällen/natten på akuten i Falun istället efter en vurpa i slalombacken. Så nu ligger han nedbäddad i soffan med gips upp förbi låret. Japp! Ser ut att bli en spännande tid framöver... Stackars kille, lider med honom!

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Carina

Men stackars Viktor. Vad har han brytit för något?



Kom ihåg att om det hände under skoltid så har skolan en olycksfallsförsäkring som han kan få ut en slant från för sveda och värk. Sen kanske ni själva har en olycksfallsförsäkring!

Jonathan bröt underbenet på en friluftsdag och då gällde skolans försäkring.

Jag druttade av Krocken och då gällde ridsportförsäkring och min egen olycksfallsförsäkring.



Kram

2009-03-19 @ 13:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0