. : bröllopskort : .

Tänk vad skönt det är med pysselträffar!! Visserligen är jag inte en sån person som lyckas massproducera, men det är ju så trevligt och avkopplande att få träffas och pyssla tillsammans. Den här gången "orkade" jag inte släpa med mig allt, vilket då givetvis resulterade att jag fick med mig några "halvfärdiga" alster hem som jag får se till att avsluta härhemma, vid tillfälle... ;0) Men några fick jag klart! Den första som jag visar nu är ett kort efter en skiss som vi alla fick i uppdrag att skapa efter direkt vid ankomst:

Jag passade på att fylla på bröllopskorten inför våren och sommaren. Stämplar från hÄnglar, Magnolia och Tingtura Design.

hÄnglarna är färglagda med Promarkers pennorna.

Baksidan med min personliga stämpel. Bubbelplaststämpeln är från Tingtura Design.

Jag passar på att tacka för alla fina kommentarer om mina påsar! :0)) Pga efterfrågan på beskrivning så kommer jag att i nästa inlägg visa hur jag gör dom, steg för steg med måttbeskrivningar. Så välkomna tillbaka! :0)

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Ida

o vilket härligt kort. Och va kul att du ska visa hur du gör dina fina påsar. Jag gillar dom verkligen och vill prova på att göra egna. Kram

2009-03-29 @ 15:02:52
URL: http://mittscrappandeliv.blogspot.com
Postat av: emelie

Vilket vackert kort, har kollat lite i din blogg, du är ju verkligen jätteduktig !

2009-03-29 @ 19:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0