. : deltävling 3 : .

Oj vad tyst det blev här ett tag... Det var ju inte riktigt meningen ;0) men jag kan tala om att sviterna efter helgens mässa satt i ett tag. Det var fantastiskt trevligt och roligt, men även en hel del jobb såklart! En härlig helg med härligt sällskap! TACK Lisa, Susanne, Ingrid och Sara! 
Har nu återhämtat mig lite och hittat tillbaka till pysselhörnan. Har gjort ett bidrag till deltävling nr 3 i Femkampen på Hildas Rum, Vi skulle altra en valfri förvaring, jag valde att göra en förvaring till mina akrylfärger med hjälp av BIAn. Sedan kunde vi få ett visst antal bonuspoäng om vissa kriterier kunde uppfyllas:


Har även ett bidrag till bonustävlingen men det får jag inte lägga upp ännu.

Ses snart igen!

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Chruss

Läckert! Blir det inte ''svajjigt''?

2009-03-14 @ 19:25:22
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Åsa - Scraphorse

Tack! Nej den blir inte det eftersom jag har satt dit en botten samt att wires går enda upp. Går de inte enda upp så får man lov att stadga upp det med någon ytterligare fästanordning...

2009-03-15 @ 10:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0