. : grattiskort : .

Ja, så kommer ännu ett kort ifrån Morkarla-träffen. Denna är gjord efter en skiss som Anna gjorde.

Papper från Maja Design, stämpelmotiv från WOJ och text från Easer. Swirlstämpel från Forma. Stämpelmotivet är färglagd med Promarkers!

Själv så är jag såååå trött idag. Har jobbat mitt första nattpass någonsin och det tar nog ett tag att vänja sig antar jag! Blir nog en tidig sänggång ikväll. Måste ju vara utvilad imorgon, för då ska jag o Lisa hem till Anna-Lena och pyssla!! :0) Ska bli fantastiskt trevligt. Sen så är det DT-vecka nästa vecka, så det lär jag nog börja lite smått med under helgen, har tänkt att ha fokus på lite annorlunda och roliga kortvikningar. Det kan ju vara lite skojsigt! ;0)

Så - trevlig kväll på Er!

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Tiggy

Urtjusigt. :) Läcker placering!

2009-05-20 @ 20:16:31
URL: http://www.tiggys.blogspot.com
Postat av: Ann-Charlotte A

Hej,



har vandrat runt lite här i din blogg och wow vad många fina kort du har gjort!

Tack för inspirationen.



Hälsningar

Ann-Charlotte A

2009-05-21 @ 20:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0