. : stämpelbok och awards : .

När jag var på mässan i Avesta så lyckades jag se något som jag tyckte var jättesmart! Jessica hade gjort en liten bok med Bian, med tomma stämpelpapper i, som hon sedan stämplade o färgläggde i. Jättepraktiskt att ha med sig på träffar! Detta kände jag direkt att jag måste ha :0)

Om man öppnar den från ena hållet så innehåller den akvarellpapper. Dessa papper använder jag till mina distresser och Le Plume-pennor, men det händer även ibland att jag använder dom till Promarkers-pennorna.
Jag har gjort den i storleken av ett halvt A5, vilket är den storlek jag oftast använder mig av!

Om man öppnar den från andra hållet så sitter det fotokartongpapper i den. Dessa använder jag främst till mina Promarkers.
Till omslaget har jag använt papper från Maja Design, swirl-stämpel från Stämpelgledes Grunge collection - embossat i vitt, dymo, brads och texten är utskuren i vit cardstock med Sillen.

Och så här blir det inuti! Anledningen till att jag inte använde Bian utan tog ringar istället är för att jag lätt ska kunna fylla på med fler papper när dom börjar ta slut...

Nu har jag tänkt och funderat på vilka som jag ska skicka vidare awarden till, som jag fick från fantastiska Chruss...



Det finns ju såååå många duktiga tjejer o killar som jag skulle kunna välja, men det känns som att jag går på min magkänsla och tar några tjejer, som inte bara är jätteduktiga, utan också fantastiskt trevliga :0)

Maya - Min norska DT-kolega, som skapar heeeelt otroliga kort och alster!
Willea - Ännu en DT-kolega, som scrappar Layouter som jag bara drömmer om att kunna skapa en dag...
Anne - En härlig tjej som gett mig massor av inspiration och ideer, också DT-kolega.
Susny - Ännu en DT-kolega, önskar jag kunde vara lika färggrann som Susanne!
Inola - Ingrid skapar kort som är otroligt vackra och inspirerande.
Carina - En gammal stallkompis som precis fastnat i stämpelträsket :0) Har snabbt blivit jätteduktig!

Ha det gott!

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Carina

Å vad glad jag blir, tack snälla snälla Åsa!

2009-05-05 @ 12:58:11
URL: http://ormlund.blogg.se/
Postat av: Yoli Design

Vilken supersmart idé...

kanske jag ska göra ngt liknande!! :D

Smart, å det är ju alltid roligare att färglägga om man plockar fram en sådan skönhet!! :P



Kraaaaam

2009-05-06 @ 15:47:41
URL: http://yolis.blogg.se/
Postat av: Willea

Tack, Åsa! Så gulligt av dig :).

2009-05-07 @ 19:27:02
URL: http://www.willeasscrap.blogspot.com
Postat av: Maya

Tuuusen hjertelig takk for utrolig koselige ord og award,Åsa!

Det varmer langt inni hjerterota :)



Og så lekkert album,og så smart idè!!

Noe å tenke på til jeg skal til Leksand ;)

Go`klem fra Maya :)

2009-05-07 @ 23:44:02
URL: http://mayas-hobbyblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0