. : kul med påsar, del 2 : .

Så till nästa projekt med mina påsfavoriter. Den här är ganska given om man som jag tycker om påsar, speciellt som den dessutom kan innehålla något gottis, en liten present eller något annat roligt!

Jag klär helt enkelt in påsen i mönsterpapper och dekorerar efter tycke och smak.
Papper: Bo Bunny - ´Tis the season Treasure, Bo Bunny - St Nick Holly Berry
Cardstock: Vinröd
Stämplar: AB - Tomte med Ren
Dekorationer: Rosblad, Blommor (privata), Minirosor, Halvpärlor (ännu inte i ebutiken), Vinrött sidenband, öljetter (antikfärgade)
Färg: Promarkers, Adirondack Pitch Black, Distress Vintage Photo
Övrigt: Martha Stewart stans (stjärnor) - tillfälligt slut i butiken men nya är på ingång.

Baksidan med min egen DT-stämpel.

En närbild på den ursöta tomten! :0)

Ytterligare en bild på påsen. Nu är det bara att fylla den med en massa gottis!! *mums*

Vill du att gotte-påsen ska hamna hemma hos dig? Skynda dig då över till INKYWINGS BLOGG och kommentera det inlägget senast den 25/10 så lottar jag ut påsen inklusive det hemliga innehållet! :0)

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Mia

Tar gärna en lott..

2009-10-16 @ 21:39:15
Postat av: Willea

Så otroligt fin, Åsa!! Jag ska genast in i IW-bloggen :D



Kramar!/H.

2009-10-18 @ 09:35:52
URL: http://willeasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0