. : julkortsask : .

Eftersom min far röker cigariller så samlas dessa små söta askar på hög, och det gör ju inte en pysselfreak som mig någonting. Dessa går säkert att göra nånting kul med! ;0) Så jag håller på att pyssla fram lite olika askar med jultema. Här kommer den första:

Framsidan med en härlig julren från WOJ.
Papper: Inkidos julserie
Cardstock: Vit, ljusblå, mörkgrön (Inkywings)
Band: Prickigt organza band (Inkywings)
Stämplar: Whiff of joy, Prickiform, Tim Holtz, personlig julhälsning från Forma Hantverk
Blommor: Minirosor (Inkywings)
Bling: Halvpärlor från Kaiser
Färgläggning: Promarkers, Sharpie White Extra Fine, Chalk
Stämpeldynor: Distress Faded Jeans, Adirondack Cool Peri, Adirondack Pitch Black, Versamark Watermark

Inuti asken ligger ett litet kort med tomte-stämpel från Tim Holtz, distressat med Faded Jeans.

Under kortet finns våran personliga hälsning!

Hela innehållet tillsammans.

Undersidan av asken är dekorerad med min personliga stämpel.

Ha en fortsatt trevlig onsdag! :0)

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh vad fina, synd att inte min morfar lever, han rökte också dessa... men det är 20 år sedan nu så... (fast han hade vart så gammal om han levt, över 105 då det är nog bsät som är)

2009-09-30 @ 14:59:48
URL: http://pyzzellandet.blogsopt.com
Postat av: Ingrid - Inola

Nämen oj, vilken fin jul-låda! I alla fall något "positivt" med rökning - vackra och praktiska plåtlådor att dekorera ;-) Tack för helgen, jätteroligt att ses och välkommen åter! Kram Ingrid

2009-09-30 @ 22:19:09
URL: http://inola.blogg.se/
Postat av: Lisbet

Hej!

Jag tror inte att jag varit inne hos dig förr. Du får väldigt gärna lämna en länk på www.minbloggrunda.blogspot.com. Det är många varje dag som tittar in för de letar någon.



Hoppas du inte tar illa vid dig nu men jag tänkte visa dig vår (articsisters) nya stämpelkatalog. Du behöver inte titta om du tycker att jag är fräck som visar upp den här. Den finns på; www.safirsilk.se.



Ha en underbar dag

2009-10-02 @ 15:13:21
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com
Postat av: BellaMio

WOW!!! Så himla superläckert!!! Verkligen... Jag gillar att titta in här hos dig, du gör så mycket fint och har alltid något nytt och annorlunda att kolla in :)



Tänk den som ändå haden en cigarillrökande släkting, för detta var så snyggt...



Kram Kram

2009-10-02 @ 18:36:56
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Ingunn

Hei!

Så mye fint du lager!

Jeg kom innom bloggen din ved en tilfeldighet (på jakt etter en hjemmesiden for Vivi Gade Design).

Papirene på julekortet til Sukkersøtt-urfordringen er de samme som jeg kjøpte i Åre i går, og tenker å bruke på årets julekort. Nå har jeg fått masse inspirasjon også!

Har lagt til bloggen din i blogglista mi, og gleder meg til å se hva du lager videre!

Hilsen fra Ingunn

2009-10-04 @ 16:11:17
URL: http://larsensverden.blogspot.com
Postat av: Maya

Åhhh men så vakkert,Åsa!

Nydelige papirer,farger og så utrolig lekkert fargelagt!!

Du er dyktig,altså!!

Finner masse inspirasjon ho sdeg,og er så stolt over å være på samme team :)

Ha en flott mandag,

go`klem fra Maya :)

2009-10-05 @ 14:14:50
URL: http://mayas-hobbyblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0