:: dt inkywings ::

Hur går det med julstöket? Nu är det inte långt kvar!
Och idag hoppas jag att ni får chansen att se många stämningsfulla luciatåg.

Jag börjar veckan med ett sk. Trifold-card.
Det är inte alls speciellt svårt att göra och ger ett lite extra roligt intryck.
Det finns många bra och enkla beskrivningar av hur du gör på nätet.



Jag har använt mig av de nya, härliga pappren Midnight Frost från Bo Bunny och Tim Holtz stämplar från arket Holiday Hideway 2008.



Kortet "uppställt".





Jag har embossat texterna i silver.



Hela kortet badar i glitter och riktigt lyser, även om det är svårt att få med på bild.
Jag har använt Glimmer Mist Sea Glass (ljusblått) och Glimmer Mist Chalkboard Chalk.

Storlek/Size: 15x30 cm
Stämplar/Stamps: Tim Holtz - Holiday Hideaway 2008
Papper/Papers: Cardstock, Bo Bunny - Midnight Frost
Ink/Färg: Distress - Vintage Photo, Weathered Wood
Färgläggning/Coloring: Promarkers
Övrigt/Embellies: Martha Stewart - Snöflingor, Dew Drops, Metalldekorationer, Band, Embossing - Silver, Glimmer Mist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0