. : tim holtz : .

Till dagens kort har jag lekt med många av Tim Holtz dekorationer oxh tillbehör. Jag ,som säkert många andra, älskar det mesta som kommit ut, och snart trillar det dessutom in massor av nya Distressfärger här i shopen *längtar* :0)

Ett brunt och lite trasigt kort.

Jag har använt mig utav en Tim Holtz mask och Distress dynorna till bakgrunden. Sedan har jag knöcklat och rivit lite i pappret och sedan dekorerat med wellpapp, blommor, blad, pärlor, pin, Tim Holtz- nyckelhål och Grungeboard.


Närbild på stämpelmotiven.

Jag har färglagt stämpeln Ängeldocka med Promarkers och sedan klippt ut det så att det passar i filmstrippen. I den undre skymtar texten Vänskap är kärlek utan vingar, stämplad på en Tim Holtz biljett. Överst kan man också se Grungeboarden, dekorerad med lite Distress och Crackle Paint.

Personligen ser jag fram emot alla nyheter som trillar in från Tim Holtz snart! :0)

. : kram : .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0