. : spännande nyheter : .

I helgen har jag äntligen fått lite tid för pyssel, inte så mycket som jag ursprungligen hoppats på, men tillräckligt. (blir man nånsin nöjd med hur länge man får sitta?) ;0)
Har ju äntligen fått hem mina Copic pennor som jag beställt!!! :0)) Fantastiskt skoj att få prova någonting mer än bara Promarkers. Nu är jag ju väldigt nöjd med PM! Men det är skoj att ha nånting att alternera med. Men jag är ju absolut inte vattenfärgs typen, jag har tyvärr inte tålamod med det. Det ska vara enkelt och bara att sätta på korken och gå därifrån när jag blir avbruten, för det blir jag som oftast... ;0) Samtidigt tycker jag ju att alla vattenfärger ger ett lite mer avtonat intryck i färgerna jämfört med PM. Vilket jag saknar - ibland. Så nu ska jag prova Copis Ciao, som ett bra alternativ till PM. Håller på och testar för fullt - är lite annorlunda än det jag är van med så det blir nog en liten inkörningssträcka ett tag. :0)


Jag köpte ett hudfärgs-set på 12 pennor samt 36-set nummer C (ljusa pastell färger). Jag hoppas det ska räcka ett tag så här i början. De kostar ju ändå lite mer än Promarkers.

Sen har jag en jätteskoj nyhet!! Jag har blivit tillfrågad att vara med som Inspirationsdesigner hos SWE scrapbooking! Och det vill jag ju givetvis! :0)) Så in och kolla på Forumet, för där händer det något inspirerande varle dag!

. : kram : .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0