. : minikort : .

Jag är väldigt förtjust i minikort, 10x10. De är både roliga att göra och väldigt praktiska att ha på lager hemma!
Detta gjorde jag till en minikortsutmaning på Morkarla-träffen:



Motivet är från Whiff of Joy och är färglagt med Promarkers.
Wellpapp, Bo Bunny- och Maja Design papper och ett par skruvbrads. Enkelt och fint!



Avslutningsvis lite 3d-lack på tårtan! :0)

Själv har jag faktiskt börja räkna ner tiden till jag får gå hem från jobbet. Nu är graviditeten inne i ett tungt skede och jag har fått mer och mer problem med foglossningar och förvärkar, så nu känner jag mig för första gången i den här graviditeten riktigt sliten - fysiskt. Så nu längtar jag faktiskt efter att få gå hem och vila upp mig.
Det är ju ändå bara 6 veckor kvar tílls underverket kommer till oss! :0))

Nu är det dags för lite nattning av lilleman innan det blir soffläge.

Trevlig kväll!

. : kram : .

Kommentarer
Postat av: Johanna (hannahoj)

Håller helt med dig då jag själv är ett stor fan av minikort :) Ett jättefint kort som du har gjort. Gillar verkligen att wellpappret är stomen, super snyggt!

2010-06-06 @ 18:40:09
URL: http://hannnahoj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0