. : rosa stjärnor : .

Mina älsklings-stjärnor passar inte bara till pojkiga alster! Här kommer ett härligt rosa kort - med stjärnor på. :0)



Här har jag istället för stämplar använt mig av en Sizzix-die, som stansar ut stjärnor i olika storlekar!



Jag har först stansat ut den större stjärnan i wellpapp och sedan färst på en mindre i mönstrat papper ovanpå den stora stjärnan.



Till texten har jag använt mig av bokstavs-stickers.

Ett enkelt men riktigt härligt, rosa gratulationskort!

. : kram : .


Kommentarer
Postat av: Chruss

Du, du fiar albumet galant. Då får inte glömma att vissa tanter på 50+ har problem med både det ena och det andra, bl a att kunna tänka vettigt :-DD

Ha det bäst!

kram

2010-05-19 @ 08:48:04
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Pyzzlis

Fint kort, härligt du gjort med papprena...

2010-05-21 @ 11:46:08
URL: http://pyzzellandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0