:: dalapysslingen ::

Idag är det söndag och det blir en heldag i myskläder, familjetid och lugn och ro.
Igår tillbringade jag (och lilla Moa förstårs) hela dagen på pysselträff, Dalapysslingen. Fantastiskt trevligt och bra anordnat, precis som det brukar! :0)
Jag är ju inte känd för att vara direkt snabb i mitt pysslande, och det går ju inte fortare när man har en liten bäbis med sig - även om hon är fantastiskt snäll och nöjd. Så två och ett halvt kort fick jag ihop på hela dagen... ;0)

Här kommer det ena, en sk. blöjvikning:

--------------------------------

Today is Sunday and it will be a day of cozy clothe, family time and peace and quiet.
Yesterday I spent (and little Moa of course) all day on a crafting gathering, Dalapysslingen.
Great fun and well organized, as usual!  :0)
I'm not known for being directly fast in my crafting, and that's not possible faster when you have a small baby with you - even if she is fantastically nice and happy all the time.
So two and a half cards I had clearly...  ;0)

Here is one, a so called diapercard
:









A close up on the lovely hAnglar-stamps.

Storlek/Size: Made by one 12x12 paper
Stämplar/Stamps: Mini-hAnglar, Snowcrystal-stamps
Papper/Papers: Cardstock
Ink/Färg: Memento - Ptitch Black, Distress - Tea Dye
Färgläggning/Coloring: Promarkers
Övrigt/Embellies: Martha Stewart punch, Lace, Brads




Kommentarer
Postat av: Maiden

Wow! Det är verkligen superfint! :-)

2010-11-21 @ 12:52:15
URL: http://maidens.nu
Postat av: Susanne

Vilket snyggt kort!!



Ni verkar haft trevligt! Önskar att jag hade kunnat varit med, även om jag hade roligt där jag var!

2010-11-21 @ 23:18:16
URL: http://susny.blogspot.com
Postat av: lenislenis

Så ljuvligt, med milda fina färger! Vackert!

2010-11-22 @ 10:44:14
URL: http://lenislenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0