. : halloween lo : .

Whooohooo!! Mitt kort i inlägget innan blev utvalt till Topp Fem på Magnolia Down Under! Tusen tack!! *jätteglad*

Whooohooo! My card in the post before was selected to the Top Five on Magnolia Down Under! Many thanks! * excited *

Idag avslutar jag min DT-vecka inne på Inkywings blogg med en LO från min äldsta sons Halloween party, och jag gör det i samma tema som resten av veckan - Whoo-Ligans, fladdermusar och Basic Grey Chipboardstickers!

Today I finish my DT-week inside Inkywings blog with a LO of my oldest son's Halloween party, and I do it in the same theme as the rest of the week - Whoo-Ligans, bats and Basic Grey chipboard stickers!





Storlek: 12x12 cm
Stämplar: AB´s - Fladdermus
Papper: Cardstock, Bo Bunny - Whoo-ligans
Färg
: Memento - Tuxedo Black
Färgläggning: Promarkers
Övrigt: Punchinella, Bokstavsstickers, Halvpärlor, Stans - Retroblomma

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Nora

Pretty layers - love the bats ;)

Big hugs,

Nora

2010-09-26 @ 04:19:40
URL: http://nora-scrapworthy.blogspot.com/
Postat av: Madeleine

Urläcker, underbara detaljer och färgerna är härliga tillsammans!

2010-09-28 @ 09:56:54
URL: http://maddiezens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0